וסים אבו חאטום - bga

התמחויות

ביטוח נזיקין

שפות

עברית, אנגלית, ערבית

עו"ד וסים אבו חאטום הוא השותף המנהל של הסניף החיפאי במשרד.

וסים עוסק בליטיגציה ובדיני ביטוח ונזיקין, ובעל ניסיון עשיר ונרחב בייצוג ובניהול סכסוכים סבוכים בבתי המשפט ובטריבונאלים הלבר-משפטיים.

וסים מייצג כמה מחברות הביטוח הגדולות והמובילות במשק, ובהן הראל, הפול, מנורה, שירביט, ווישור, והכשרת היישוב, וכמו כן מייצג את תאגיד "קרנית" (קרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים). זאת, במגוון רחב של תיקי ליטיגציה מורכבים בתחום הביטוח והנזיקין, לרבות נזקי גוף, תאונות דרכים, תאונות עבודה וביטוח.

היכרותו רבת השנים עם גופי הביטוח, מסירות הנפש ללקוחותיו, עבודתו היסודית ומקצוענותו חסרת הפשרות, הובילו את וסים להישגים משמעותיים וחסרי תקדים בתחומו, ומיצבו אותו כאחד מעורכי הדין הבולטים והידועים בצפון.

וסים, אשר מקפיד על כנות, ישירות ויושרה, ידוע כבעל יכולות ניהול משא ומתן יוצאות דופן. בקיאותו העמוקה והרחבה במטרייה המקצועית, לצד ניסיונו העשיר בניהול סכסוכים סבוכים והתדיינויות מורכבות, מאפשרים לו לסיים את התיקים באופן היעיל והמיטבי ביותר עבור לקוחותיו.

וסים ייסד והקים את הסניף החיפאי של המשרד בשנת 2003 כשהיה בן 29 בלבד. במהלך השנים התפתח וגדל סניף חיפה בהובלתו של וסים, וכיום מהווה הסניף את אחד המשרדים הגדולים, הידועים והמובילים בצפון.

וסים הינו בוגר תואר ראשון במשפטים ( L.L.B) מהאוניברסיטה העברית בירושלים, והוסמך כעורך דין בשנת 1996.

התמחויות

ביטוח נזיקין

שפות

עברית, אנגלית, ערבית