תחרות והגבלים עסקיים

תחרות והגבלים עסקיים Icon הצוות המשפטי

מחלקת התחרות וההגבלים העסקיים במשרדנו מעניקה שירותים משפטיים שוטפים לחברות ישראליות וזרות כאחד, והיא נמנית על המחלקות המובילות בישראל בתחום זה.

על לקוחות המחלקה נמנים תאגידים וחברות מובילות במשק במגוון תחומים, בניהן חברות הייטק וטכנולוגיה, חברות ביטוח, תעשייה, פיננסים, תחבורה ועוד, הזוכות למענה שוטף וייחודי לכלל צרכיהן המשפטיים.

הידע העשיר והייחודי שצברנו, כמו גם שיתוף פעולה רב-מחלקתי, מקנה ללקוחותינו מענה שוטף וייחודי לכלל צרכיהם המשפטיים תחת קורת גג אחת. הליווי ניתן על ידי עורכי דין מהשורה הראשונה בישראל, בעלי ניסיון רב ועשיר בתחום, אשר אמונים על איתור ובניית פתרונות יעילים התפורים למידות ולדרישות הלקוח. הצוות המשפטי מסייע ללקוחותיו להתמודד עם שלל סוגיות העולות במהלך פעילותה העסקית של החברה ולתכנן את צעדיה העתידיים בהתאם לצרכיה.

המחלקה מעניקה ללקוחותיה ייעוץ שוטף בדיני התחרות וההגבלים העסקיים, ייצוג בפני רשות התחרות בשימועים ובבקשות בנושאים שונים הנוגעים להיבטים של דיני התחרות, לרבות הודעות מיזוג, בקשות פטור מהסדרים כובלים, הכרזות מונופולין, חקירות ועוד. כמו כן, לצוות המשפטי ניסיון רב בהגנה בתביעות ייצוגיות בתחום דיני התחרות, הכנת חוות דעת משפטיות ומתן ייעוץ בנוגע להיבטי דיני התחרות בעסקאות מיזוגים ורכישות.

תחומי עיסוק קשורים